הוא ילמד אותי? – על יחסי מבקר מבוקר ועל ביצוע פגישות אפקטיביות

"הרבה יותר מומלץ לנהל שיחה עם מישהו שלא זורק לך מילים קשות וארוכות ומסתפק בכמה מילים קצרות ופשוטות כמו: "קח עוגה, פו" (א.א מילן, פו הדוב היה אומר).
קיום פגישות עם מבוקרים הוא אחד האתגרים המשמעותיים בביצוע הביקורת. כיצד ל'פצח' מבוקר 'בונקר'?  איך להתמודד עם מבוקר לחוץ?  איך מומלץ להתחיל פגישה והאם מותר למבקר לאכול במהלכה?
ההרצאה 'יחסי מבקר-מבוקר וביצוע פגישות אפקטיביות', היא למעשה רשימה ארוכה של "עשה ואל תעשה" על מנת להפיק את המרב מפגישות עם מבוקרים. ההרצאה משלבת בהומור ובדוגמאות, נגיעות של פסיכולוגיה, שפת גוף, ניהול משא ומתן וארגז כלים עשיר במטרה לשרוד את עשרות הפגישות בביקורת.

 

הנושאים המועברים בהרצאה:

 הכנת פגישה – גיבוש מטרת הפגישה, הכרת המבוקר והכנת השאלות

 איך לשבור את הקרח ולייצר רושם ראשוני נכון

 שפת גוף וטון דיבור – לקרוא את המבוקר עוד לפני שהתחילה השיחה

 טכניקות התמודדות עם סגנונות של מבוקרים

 היכולת להקשיב, להבין ולגעת בנקודות העיקריות

 ניהול הזמן בפגישה – לכתוב או להקשיב? ואיך להספיק בפגישה אחת לקבל את מלוא המידע הנדרש

 פגישות עם מבוקרים בכירים – same same but different