עבודה בסביבת SharePoint

 ל- SharePoint ניסיון מוכח, רב שנים, באלפי ארגונים בעולם כמערכת ניהול תוכן מעולה, המאפשרת ניהול ידע ותכנים, דפי מידע, שיתוף מסמכים, בינה עסקית, לוחות שנה דינמיים, תהליכי עבודה (Workflows) ועוד.

 

 תצוגות ה- SharePoint וספריות המסמכים מאפשרות ניהול יעיל ונוח של כלל המידע הנדרש לתכנון הביקורת ולביצועה.

 

 תהליכי העבודה המובנים ב- SharePoint מספקים מענה מצוין לביקורת בארגון.

 

 השימוש ב- SharePoint מאפשר יצירה ושיתוף תוכן על בסיס כלי Microsoft Office שנמצאים בכל ארגון.

 

 התאמה למוצרי חברת מיקרוסופט – Word ,Excel ,PowerPoint ,Outlook ,MS Project וכו' כולל עדכונים עתידיים של גרסאות.