ספריית נהלים פנימיים של גוף הביקורת.
ניהול תקציבי הביקורת – דוחות כספיים, רכש, קבלות וחשבוניות, הוצאות וכו'.
ניהול לקוחות (מותאם בעיקר לחברות שעוסקות במתן שירותי ביקורת חיצוניים) – חוזים, תכתובות, הצעות מחיר, תשלומים וכו'.
ניהול ספקים (מותאם בעיקר לארגונים שמשתמשים בשירותי ביקורת ב- outsourcing) – חוזים, תכתובות, הצעות מחיר, תשלומים וכו'.
ניהול תחום משאבי האנוש – ראיונות, גיוס ומיון עובדים, חופשות, הווי, חוזי העסקה וכו'.
תיקיות אישיות – ספרייה לאחסון חומר אישי של כל מבקר, עם הרשאות פרטניות למידור המידע האישי.
ישיבות ופורומים – סיכומי ישיבות, פורומים, תחקירים, פגישות וכו'.